Onsdag

Idag fyller min mamma år! Grattis mamma! =D Har varit på kyrkmons skola idag och haft dans med Mauds ettor, det var superroligt och dom var jätteduktiga! Blev lite impad av hur snabbt dom lärde sig! Efter det var jag och mamma en snabbis på stan, fick en tröja till av mami! Snäll mamma man har va? ;) Sen blev det lunch på sju kryddor med mamma och mormor, supermysigt! Dom hade vääldigt god mat där, åt grillad fläskfilé med tsatziki och bulgur, MUMS! Imorn åker jag tillbaka till Sthlm igen, ska faktiskt bli skönt att komma hem till lägenheten och Jonathan igen. Kommer sakna familjen och vännerna här uppe, men är lite less på att bo i resväskan och "hemma hos" mamma och pappa. Har ju liksom min egen vardag och mina rutiner i Sthlm, vill gå tillbaka till dom nu! Tänk att man kan sakna sånt..?! ( en eloge till dig Ida, förstår inte hur du står ut :P ) Näe nu ska jag ta en dusch för att bli varm igen, för jag håller på att frysa ihjäl i det här kalla huset!

Kommentarer
Postat av: Maud

Tack snälla för att du kom och lärde oss disco!!! En av killarna sa vid samlingen att "Johanna, hon är ju världsbäst på att dansa hon":-)

2011-02-24 @ 16:10:16
Postat av: johanna

haha, vad roligt =D

2011-02-26 @ 11:55:04
URL: http://johannaamolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0