Sundsvall

Nu är jag hemma i kära Sundsvall. Har haft två mkt mysiga dagar här uppe i snölandet, för herregud vad snö det är här, ska lägga in bilder imorn ;) 

Igår var jag och åt lunch med Ida, var supermysigt att sitta och prata en massa och bara vara, har saknat det vääldigt mkt på senaste tiden. Sen vart det dansen resten av kvällen, var med Suzi på hennes lektioner och kikade och sen var jag med och dansade zumba, var superkul!

Idag har jag och mamma haft en heldag på stan och handlat jättefina födelsdagspresenter till MOI! Big like på den!




Boots från Din Sko, skinnjacka och jeans från HM och klänning från Riva


Kommentarer
Postat av: Maud

Vi ser framemot en klädvisning imorgon:-) Och värm upp kinderna för massor med smackare:-)

2011-02-18 @ 07:16:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0