Thank god it's friday..

lr nåt sånt :P har vart ledig idag och det är ju alltid skönt! Blev en sväng med min söta hanna på stan och en chai på espresso house. efter det åkte vi hem till henne och skulle försöka packa lite i hennes lägenhet, gick väl sådär kan man säga.. packade ner en tavla, ungefär så mkt hjälpte jag till :P kan inte riktigt fatta att hon snart åker ifrån mig :( buhu! kommer bli väldigt tomt här utan henne! I will miss you darling! Jag hoppas hon hamnar på nåt ställe dit det är billigt att åka så kan jag hälsa på! Nån som vill hänga på?

På tal om resor så tänkte jag och J spara ihop så vi kan åka till London nånting i sommar/höst igen, saknar verkligen den stan massor! det blir shopping, shopping, shopping, lite sightseeing, nån musikal kanske och eventuellt lite god mat, det beror på hur mkt shopping det blir! haha. men vi vill gärna ha lite sällskap med oss denna gång så om ni är sugna, let us know... London calling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0