"host host"

Bokstavligt talat så är det ungefär det enda ljud som kommer från mig för tillfället, plus lite snörvel emellanåt. jag har gått och lyckats få halsfluss, så har haft äckligt ont i halsen från igår natt tills imorse, nu börjar penicilinet verka så nu gör det inte ont längre i alla fall, det är skönt! rätt obehaglig känsla att vakna av att det gör ont att andas, men nu är det som sagt borta. Har varvat mellan soffan och sängen sen i måndags eftermiddag, så jag är löjligt rastlös nu!

Förhoppningsvis är jag piggare imorn då ska jag ta och städa bort alla julgrejer här i alla fall.
Nu blir det topmodel, sen vet jag inte vad jag ska hitta på, nån som har några förslag? Nåt som inte kräver nån energi, för det ahr jag noll av! :P



funderar på när jag kan åka tillbaka till London, ingen som har en miljon att skänka bort till bättre behövande? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0