lördag

Är själv idag med som alla andra helger.. men jag tycker det är bra att det är nån i vårt förhållande som har nåt liv iof :P Hade ju tänkt att jag kanske skulle på streetstar ikväll men blev inte av, känner inte riktigt att pengarna fanns till det då jag har massa annat inplanerat plus att typ heeela min släkt fyller år i jan- feb så det blir en massa födelsedagar att fira när jag kommer hem! Har kikat lite på semifinalerna på svt play, så har ju fått se lite grann av den grymma dansen som har visats i helgen iaf!
Jag känner att jag har lite av en bitterdag idag.. känner mig ensam här nere, skulle kunna ge nästan vad som helst för att få det som det var hemma i sundsvall, man hade alltid nån man kunde ringa och hitta på nånting med, man behövde liksom adrig sitta hemma och ha tråkigt om man inte ville... Jag räknar ner dagarna tills jag ska börja jobba andra tider nu, så jag får tillbaka mitt liv nån gång! Sen ska jag börja bli mer social och hitta på saker lite oftare, jag jobbar ju faktiskt med ett väldigt härligt gäng på donken, så ska nog kunna skaffa mig lite kompisar i den här stan med! Slut på bitterheten!



Kommentarer
Postat av: Maud

Ja hade du varit "hemma" i Sundsvall hade du kunnat få leka med småkusinerna HUR mycket som helst;-)

2011-01-30 @ 07:06:23
Postat av: johanna

ja det hoppas jag att jag hade fått! ;)

2011-01-30 @ 16:19:40
Postat av: Maud

De vill att storkusin Jianna ska komma och leka med dom snart:-)

2011-01-30 @ 18:09:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0