Nytt år

Så var det 2011 då.. känns ingen skillnad, som vanligt :P
Jag hade i alla fall grymt kul på nyår. Lite för mkt dricka och spela absolut överns är en svårslagen kombination kan jag lova! jag och emma såg inte ens vad vi hade skrivit på våra lappar men de gick ju bra ändå ;) Så tack för den helgen emma och andré.

Året har börjat hyffsat bra i alla fall förutom att det inte har blivit nån träning än, jag som skulle skärpa till mig efter nyår.. aja de får bli till veckan, nu har jag feber så idag blir de inge träna av alla fall..

Det har hänt en stor grej på det nya året redan, jag har lärt mig äta sushi! =D och nu är jag typ beroende, är sugen på sushi hela tiden! Kns lite sisådär att vi har ett sushiställe precis bredvid jobbet :S hoppas dom inte öppnar förrän kl 10 för då blir det lätt att låta bli eftersom jag har rast runt 9.

Jag har hittat vilken danskurs jag ska gå i vår i alla fall, det blir på torsdagar på doch med nån ny tjej som ska ha commercial jazz, precis vad jag längtat efter att dansa jätteläge nu! =D så de kommer nog bli toppen, det ligger ju sjukt nära lägenheten också, de är niice ;)

men hade så bra alla så hörs vi väl kanske snart igen ;)



Nu längtar jag efter sommar igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0