Träningsvärk!

Var på första dansklassen för terminen igår. Ny lärare och nytt ställe, läraren var jättebra, så ser fram emot den här kursen! Jag har valt en lite väl lätt nivå men känner att jag behöver komma igång igen och verkligen få dansa en massa istället för att bara traggla en massa svår koreografi som jag inte kan dansa ut riktigt, det får bli lite mer utmaningar i höst ;)
Ikväll blir det middag och bio med älsklingen, jag är en så tråkig flickvän så det var det han fick av mig i födelsdagspresent :P men de är då inte lätt att köpa nåt till karln ;) Och imorn är det träningsdags igen fast på friskis, sen blir det nog streetstar, hoppas att hanna och mary går vidare idag så jag får se dom imorn! =D
Lycka till idag tjejer! <3
Nån mer som vill ha sommar?

Kommentarer
Postat av: Ida

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAG vill också ha sommar!!!!

2011-01-28 @ 15:09:52
URL: http://idaleyonberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0