Burned

Har legat ute i solen nästan hela dan idag, det betyder att jag är röd! Jätteröd! :P Det bränns lite grann bak på ryggen och i nacken :P men så går de när man inte smörjer in sig, men de är lika bra och bränna sig nu på en gång så kanske jag slipper senare i sommar! Tog även årets första dopp idag! *Stolt* blev 2 dopp till och med, har varit galet varmt här idag så var tvungen å svalka mig lite. Det var liite väl kallt i vattnet för att jag skulle ligga i nån längre stund, det var mest bara ner och upp igen som gällde. Men om nån vecka så ska man nog kunna bada massor! :D



Enda beviset på att jag blivit blöt över huvudtaget idag, mina halvt blöta vader, torkade ju så snabbt! :P




Kommentarer
Postat av: Maud

Då har du ju badat tidigare än famme i år:-)

2011-06-04 @ 21:01:02
Postat av: Anna Leyonberg

Johanna, det är farligt att bränna sig. Plus att den färg som blir av det försvinner. Skärpning!! :) ser ialla fall jättemysigt ut. Var har du legat/badat?

2011-06-04 @ 21:13:37
Postat av: Johanna

Maud: Oj det är nog första året jag slår henne! :O



Anna: jag vet, ska skärpa mig ;) Har legat vid brunnsviken, nedanför universitetet =)jättehärliga klippor och en liten strand =)

2011-06-04 @ 22:28:12
URL: http://johannaamolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0