Crazy day!

Har varit galet på jobbet idag, det var inte jättemkt folk men så det räckte och blev över ändå! Men det har varit konstant med fok heeeela dan, har jobbat 10-19 och vi har haft kö hela tiden med ett break på typ 5 min sammanlagt. GALET! Och varmt är det, svetten rinner verkligen under skjortan, men känner sig inte fräsch när man slutar kan jag säga! Kommer inte bli nån rolig sommar i den där bastun!

Imorn är jag ledig så, ska plugga hela dan, yippie! :P
Hoppas det är fint väder imorn med, då ska jag ligga ute i solen och få lite färg samtidigt! Förena nytta med nöje ;)

Njut av sommarvärmen medans den är här allihopa! ;) (även om det är svårt på jobbet iblan :P)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0