Pluggish!

Har faktiskt varit duktig idag! har pluggat i några timmar och tror faktiskt att det har fastnat lite mikroekonmi i huvudet på mig nu! ;) vi får hoppas det för på söndag är det dags för tenta =/ Snälla ni håll tummarna för att jag ska ha lite flyt på söndag! ;) Har varit supervarmt ute idag så jag låg en stund i solen på eftermiddan också ;)

Var ute på en joggingtur förut, känner verkligen att min kondis blivit bättre efter att jag kommit igång riktigt men träningen. Jätteskönt! :D Och magen ahr blivit liite mindre också, och det känns ännu bättre! börjar känna mig som mitt gamla jag igen!

Är jättesugen på att ha en mysig picnic i helgen, måste försöka få med nån annan på det också! ;) Finns så himla mkt fina parker och "gräsplättar" i den här stan, perfekt picnicstad! ;)



Picnic, kubb, skitsnack och en kall cider, who's with me? ;)



Sommar! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0