24 maj

Tjooooohoooo! Känner mig duktig idag! Har varit ute och gått med J, vi gick ner till brunnsviken och sen till hagaparken. Det blev en prommmis på ca 8 km, det var verkligen superhärligt! Var jättefint väder och det är så otroligt fint där i hagaparken! Så när ni alla sundsvallsbor tänker komma ner och hälsa på ska jag ta med er på en promenad där! ;) Så kan vi hälsa på vickan också samtidigt ;)
Igår blev det en joggingtur också, sprang lite längre än vad jag har gjort dom andra gångerna *stolt*

Annars så rullar allt på med jobb och grejer, hade en bra helg i Sundsvall med släkt, Julia och dansshow på söndagen!
Kändes väldigt konstigt å vara på dansshowen utan några barngrupper att ta hand om lr dansa med och inte heller vara med på discon och streeten, kände mig lite offside :P
Men om några år kanske jag står där på scen igen med mina små dansare och kör lilla pelle pingvin, vem vet?



Glad tjej som som precis sprungit 3.5 km stretchar!



Hade på mig klänningen jag fick av mamma i söndags på showen.
Tack mamma! den komemr bli välanvänd i sommar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0