Eurovision

Jag måste bara få säga att jag är så glad över att Saade kom trea i Lördags! annars hade jag fått äta upp mina ord, jag som sa att det skulle gå sååå mkt bättre för han än vad det gick för Anna förra året. jag sa på en gång när hon vann att det här komemr aldrig funka vi kommer åka ut direkt och vad hände? jo johanna hade rätt ;) När Saade då vann i år sa jag, det här komemr funka, jag tror det komemr gå jättebra och vi placerar oss bättre än vad vi gjort sen Perelli vann 99, såå.. Johanna hade rätt igen! (och jag slipper äta upp mina ord och gå med svansen mellan benen ;) Sorry att jag är så ego, men jag borde fan sitta i juryn! ;) haha.

Ps. jag älskar Jedward! Discotjej som man är ;)




Bild från Google

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0