15.08

Det blev en prommis med J förut vi gick på en jättefin skogsstig som jag hittade igår vid Ulriksdals slottsområde. Är verkligen helt underbart väder ute idag, solen skiner och det är alldeles lagomt kallt, sådär så man blir lite rosig om kinderna. Jag borde verkligen bli bättre på att komma ut en lite stund varje dag, bara så man får lite frisk luft och lite dagsljus på sig åtminstone, man blir ju så himlans mycket piggare!
Tog precis ett varv med dammsugarn i köket och vardagsrummet, och när jag ställt undan den i städskåpet igen och skulle öppna skafferidörren då kommer ett flingpaket flygande rakt ut och attackerar mig så de blir flingor överallt, då var det bara å ta fram den igen! Tror ni jag blev lite less lr? svar: JA! Så nu ska jag se på topmodel med gott samvete, har ju faktiskt dammsugit dubbelt idag! ;)
Tog så fina bilder med telefonen i skogen men jag får inte in dom på datorn =/ hjälp någon?



Från första hösten i Sthlm!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0