finally an answer!

Har den senaste veckan varit jätteyr i huvudet och nästan svimmat flera gånger. Har inte haft en aning om vad det har varit för fel, trodde att det var för att jag var stressad och sådär eller att det avr nåt med magen men det har inte rikitgt hjälpt att jag varit hemma och tagit det lugnt. Var iaf till distriktssköterskan idag och mätte mitt blodtryck, och det det var jääättelågt. Så nu har jag ju fått ett svar på varför det snurrar i min skalle hela tiden och det är otroligt skönt! Det går inte att göra så mkt åt det dock så nu ska jag försöka dricka så mkt vatten det bara går och ha lite extra salt på maten så kanske det blir lite bättre ;)
Så imorn ska jag jobba igen, ska bli skönt, är döless på å vara hemma nu!
Foto och redigering av mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0