Give me some snow!

Som många av er kanske har förstått så har jag ramlat och slagit mitt knä. Lyckade snubbla över en kartong på jobbet och trodde att det gick ganska bra till en början så jag haltade runt på mitt halvonda knä hela dan. Men frampt eftermiddagen började det bara göra ondare och ondare och igår när jag vaknade kunde jag inte gå på det över huvudtaget. Jag åkte in på akuten igår eftermiddag och fick höra att det var en sträckning i ett ledband och en blödning på baksidan så nu är jag sjukskriven från jobbet i 2 veckor. Jag som precis hade kommit gång med jobb och träning igen! Så himla surt! =( Men men, ska försöka roa mig på bästa sätt de här 2 veckorna och hoppas att mitt knä slutar göra ont!
Nu ska jag halta mig iväg till affärn och handla med Johan sen ska jag göra pepparkakor! =D
Ha en trevlig första advent allihopa!
Jag vill ha snö nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0