Söndag

Har en ganska tråkig dag idag, men har ingen ork att hitta på nåt speciellt heller, så kollar på OC och slapapr i soffan :P
Jag har dock gjort en liten ansträngning och gjort klart några julklappar och även slagit in dom, inte illa va! ;) det är ju faktiskt inte ens december än ;) Har ätit risgrynsgröt och druckit julmust till lunch också, kändes nästan som att det var jul redan, bara snön som saknas!
Nu väntar jag på att min kära bror ska komma hit så ska vi åka en supersnabbis på ikea, vi är i enormt stort behov av fler glas! På nåt konstigt vis så finns det aldrig några rena ^^, ääven när vi typ precs har diskat :P Sen ska jag bjuda på mat innan han åker hem till Sundsvall igen.
Längtar redan lite efter att det ska bli vår och sommar igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0