Mer imorn...

Hade ännu massa fler bilder från London så det kommer fler inlägg i den stilen ;)
Har precis sett första avsnittet av grey's, det är lite hatkärlek med den serien, tycker den är jättebra men blir alltid så irriterad på alla intriger och att allt ska gå på tok hela tiden :P Men alla som känner mig vet att jag föredrar lyckliga slut och även lyckliga hela tiden ;)
Nu ska jag  kolla på nya serien Body of proof och sen blir det sängen.
Godnatt!
Jag och sötaste Julia på Vapiano i somras!

Kommentarer
Postat av: Julia

Ohh! Saknar dig vännen! Krya på dig<3

2011-10-07 @ 19:08:39
Postat av: Johanna

Saknar dig med massor vännen! Ska försöka ta mig hem snart! :) <3

2011-10-07 @ 20:28:15
URL: http://johannaamolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0