På bussen

har åkt från uppsala nu, så är snart framme i el stockholmo igen, ska faktiskt bli skönt att komma "hem" igen efter den här helgen. Längtar efter J, känner att jag behöver en låång kram även om jag har kramats med mamma mest hela helgen! Men ibland kan man behöva en pojkvänskram också, inte bara mammakramar!
Men har fått prata av mig lite idag i alla fall så nu känns det bättre! Saknar min morfar massor, önskar mer än allt att han hade levt nu! Hade behövt en morfarkram den här helgen också!
Kan sammanfatta det hela med att det blev en väldigt kramig helg, och det är ju inte helt fel det heller!
Internet är lite för segt för att jag ska kunna lägga upp en bild, så det får bli en annan dag!

Kommentarer
Postat av: Maud

Gunnar tyckte det var mysigt att få kramas i soffan och titta på barnprogram med storkusin Johanna:-) Men visst saknar vi farfar/morfar!!!

2011-10-18 @ 09:02:31
Postat av: martina

just nu har jag frågestund i min blogg, jag svarar på exakt alla frågor och samtidigt som du ställer en fråga så skaffar du dig även en länkning, så passa på att fråga nu! :)

http://martinaolsson.myshowroom.se/8799/fragestund-3/

2011-10-21 @ 17:07:37
URL: http://martinaolsson.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0