Edge of glory

Har precis varit ute och sprungit, blev en runda på 2 km idag och sen lite situps på det. Var heelt död i benen, känns att jag inte har jobbat på ett tag, inte riktigt van vid att stå upp hela dagarna :P Men jag känner att min kondis har kommit ikapp nu i alla fall så nästa gång blir det lite ökning tror jag.
Idag har det varit slappdag igen men har i alla fall plockat lite grann här hemma och skrivit klart en ansökan, vad det är får ni eventuellt reda på sen ;) Nu ska jag sätta mig och göra klart handledarboken som jag fick på jobbet för jättelängesen!
Lyssnar just nu sönder Edge of glory med Lady Gaga, den är så himlans bra! Blir jättesugen på att korra en commercialdans till den!
Nytränad och svettig.... fräschning ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0