Saturday night

Jag ligger i soffan och jäser idag med ;) Kollar på bröllopsduellen och äter choklad, mums! Gråter gör jag också, fattar inte att jag är så jäkla blödig när det kommer till såna här chickflick-filmer, det är ju inte så att dom är speciellt djupa lr så, inte så att man borde bli så rörd som jag blir i alla fall. Kommer bli ett stort problem å lösa det där med smink den dan jag själv ska "walk down the aisle" för vattenfast mascara komme rnog inte räcka... jag kommer gråta floder, haha!
(bild från google)
Såhär tänker jag i alla fall se ut, älskar klänningen! Den är så himlans fin!
Men de blir inge bröllop för mig än på några år så blödigheten kanske hinner gå över, vad tror ni? ;)
Nu har jag i alla fall lagt in alla bilder från London på datorn så imorn ska jag sätta mig och redigera lite så ska jag lägga upp dom sen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0