Torsdag

Precis kommit hem, har vart en konstig dag på jobbet idag, har haft mkt folk i vågor och i dalarna har det varit helt dött! Dom har ju satt upp en stor fet j'vla klump precis utanför ingången till vår restaurang så folk ser ju inte att vi finns där för tillfället och denna klumpen ska vara där i ett halvår, de känns ju lite sisådär =S
har mått jättekonstigt idag, vart alldeles skakis och nu mår jag illa.. jag hoppas verkligen att de bara är biverkningar av medicinen och att jag inte håller på att bli sjuk!
Näe nu ska jag ta och äta lite snart sen ska jag dö i soffan framför tv:n lr spela sims om J får till det på min dator ;)
Ha en bra kväll allihopa!
Såhär ser det ut i vårt vardagsrum nu när det är klart, ska lägga upp bilder på hela lägenheten sen när det är lite mer städat här ;)



Kommentarer
Postat av: Sofia

Sv: Jag ska dit den 23/9 med syrran och stannar hela helgen, sen ska jag ner den 27/9 för psykologtester och stannar hela helgen för på söndagen drar jag till Dublin :D Vi måste ses!!

2011-09-09 @ 08:34:42
URL: http://sofiaholgersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0