Tröjan du hatar

Idag lyssnar jag på Tröjan du hatar och får hjälp av bästa Julia att börja packa ihop alla mina saker inför flytten nästa vecka. Det är inte kul, det är inte kul nånstans på något som helst vis men det går tusen gånger bättre när man slipper göra det själv! Har kommit ganska långt nu faktiskt så har bara kläder och köksporslinet kvar och det får vänta några dagar. Nu ska vi strax åka in mot centralen och äta sushi innan jag ska gå med Julia till tåget.
Jag har i alla fall haft världens mysigaste helg med mina tjejer! Tack för allt Ida och Julia <3



Strawberry mojito på TGI igår, lika god som vanligt! ;)

Kommentarer
Postat av: Julia

Tack själv gumman! Jäääättemysigt har vi haft!! <3

2012-02-19 @ 14:44:01
Postat av: Ida

Tack själv älskling. Och välkommen hem <3

2012-02-25 @ 10:05:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0