Two weeks

Nu siter jag på tåget påväg tillbaka till Sthlm igen. Har varit hemma och hälsat på farfar och även hunnit gratta min fianste Ida som fyllde år igår. Vi var och såg En gång i Phuket igår och den var jättebra tyckte jag, rolig och mysig så den kan jag absolut rekomendera att se!
Känns inte så jättekul att åka tillbaka till Sthlm och lägenheten nu men det är bara 2 veckor kvar sen får jag komma hem till alla hemma i Sundsvall på riktigt. Just nu vill jag bara få den här jobbiga biten med flytt och allt praktiskt gjord så jag kan koncentrera mig på nånting annat sen! Försöker stålsätta mig inför tisdag också, tror det kommer bli en lite halvjobbig dag men ska jobba och träna så hoppas att dan går fort för sen är det ju faktiskt min födelsedag!
Nu ska jag se på Sällskapsresan SOS och äta lite bilar.
Ha en fin söndag min vänner!
Nästa helg blir det middag och drinkar på TGI med dom bästa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0