My week

Igår när jag var och tränade så uppdaterade jag mitt gruppträningskort till allträningskort så nu ska här testas både gym och spinning! Hade tänkt gå på ett spinningpass idag men jag måste ha läst schemat helknas för det var inget sånt pass idag :P Det fick bli ett medelpass istället som var jättebra så de funka ju de med! ;) Satt och pratade med brynet och scouten en stund idag efter jobbet, det var mkt trevligt! Alltid trevligt när man jobbar i samma hus som ens kompisar ;)
Imorn blir det jobb och träning igen, sen ska jag hem och förbereda inför våran nya roomie som kommer imorn kväll.. nämligen våran katt! :D Har nog bestämt namn nu också, Smulan ska hon få heta :D Pappa kommer ner med henne rätt sent så lär vara död på jobbet på torsdag för jag kommer inte vilja gå och lägga mig! :P haha!
På torsdag ska jag träffa Ida över en fika, hon har precis flyttat ner vilket jag tycker är jättekul! Enligt mig borde ALLA mina kompisar flytta ner hit så vi kan umgås hela tiden! ;)
Fredag innebär jobb hela dan sen sätter jag mig på tåget och åker till SUNDSVALL! =D
Är jättesugen på hotellfrukost! Nån som vill bjuda? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0