Torsdag

Min dag idag:
Jobbat
Tagit prover
Tränat
Ätit Johans goda mat (tack för maten Johan!)
Dött i soffan
Så nu ligger jag alltså död i soffan. Det blev ingen träning igår så det fick bli idag istället. Jag behövde tömma huvudet lite så det var skönt att få ta ut sig riktigt mycket! Skulle ha varit ett intervall/flex-pass men ledaren var sjuk så det blev medelpass istället men det gick riktigt bra idag faktiskt, inte så mycket problem knäet! Nu gör det inte så ont längre utan det är mest lite stelt =)
Nu ska jag nog ta och se ett avsnitt av topmodel! (bara liiite beroende, vet inte hur många gånger jag sett varje säsong :P)
Vill tillbaka till London!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0