Träningsnarkoman?

Som J frågade om jag va :P Har vart och tränat idag också, blev ett medelpass på friskis idag! Gick inte så bra med knäet dock, kan fortfarande inte ha det i backen så styrkeövningarna blev lite krångliga. Det får bli danspass och sånt ett tag till med andra ord och inte mig emot! ;) Men det är så grymt skönt att ha kommit igång igen nu när jag varken är skadad eller sjuk så är de ju bara å köra! Kan verkligen satsa på beach 2012 nu ;) haha.
Imorn blir det danspass igen och sen ska jag vila i 2 dagar innan de blir nya tag ;)
Nu tycker jag att jag gjort mig förtjänt av ett stort glas oboy och en chokladbit så nu ska det få slinka ner i magen och sen är det sovdags!
Sov så gott mina kära vänner <3
Tänk vad skönt med sommar, värme, stranden och jordgubbar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0