Vår lilla skatt

Jag och Johan är överlyckliga över att Smulan har kommit! Hon är den goaste och mysigaste katten jag träffat! Och den tuffaste, igår när hon kom sprang hon runt och kolla läget på en gång, åt lite mat och gick på lådan! Duktig tjej vi har va? ;) Sen kom hon och gosade med oss på efter bara en halvtimme! Känner mig som en stolt mamma! Nu ligger vi i soffan och myser för fulla muggar och ibland blir det lite bus med Johans gamla hörlurar ;)
Jag som knäpper kort på allt har redan tagit typ 50 kort våran lilla tjej, alla har inte blivit så bra dock :P
Hon är så liiten!









Kommentarer
Postat av: Sofia

Haha, vi hade alldeles för bråttom när vi skrev det där ;) Daniel är helt rätt, tack för rättningen! :)

2012-01-19 @ 22:40:54
URL: http://sofiaholgersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0