Dansa dansa dansa

Jag vet inte rikitgt vad jag tänkte när jag trodde att jag skulle bli sysslolös här upp i Sundsvall, har varit på dansen hela veckan och ätit lunch med Ida och med Julia och hunnit med 2 prommisar runt Sidsjön med Ida. Det har varit fullt upp helt enkelt! Men det är skönt att ha nåt att göra på dagarna så länge jag inte har nåt annat jobb =)
Imorn väntar dansläger på dansen med 70 stycken 7-12åringar och efter det ska vi ha storkalas här hos mamma eftersom vi båda har fyllt år och det måste ju firas såklart! Kommer vara slut efter den här helgen, inte van vid detta tempo, haha!
Nu ska jag hoppa i säng, sov så gott alla mina fina där ute! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0