Mysonsdag

Hade en riktgt mysig onsdag går! Var och jobbade på skolan på dan sen var jag ner på dansen och myste med alla där en stund och dansade balett en timme.
På kvällen var jag bjuden på middag hos finaste Ida med Julia, hon bjöd på supergod fisk/skaldjurssoppa och vitchockladmousse! MUMS! Tack för det hjärtat, det var supermysigt!
Måste bara få säga att jag har dom bästa vännerna på denna jord tror jag! Ni får mig alltid på så himla bra humör och gör mig glad!
Just nu omger jag mig bara med människor jag älskar och det är helt underbart! Helt klart ett stort plus för Sundsvall! ;)



Idas goda mousse med passionsfrukt som topping!

Kommentarer
Postat av: Ida

Tack själv hjärtat! <3

Sundsvall- Stockholm 1-0? ;)

2012-03-15 @ 21:32:01
URL: http://idaleyonberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0