Vårmässa

Yes! Denna helg är det vårmässa och modevisning som gäller för hela slanten! Har kört 3 visningar idag i för små skor och ska köra 6 till, mina tår kommer iaf vara glada på söndag när vi är klara :P
Vi kör lite bildregn från idag!
Det är dessa snyggingar som tyvär klämmer lite på min tå, men dom är 2 storlekar för små så det är väl kanske inte så konstigt :P



Den här klänningen är ju så jäkla snygg! Eller? :P Skrynkelfri är den också tydligen men ja vet inte ja!



Hår och smink fixar elever från västermalm, väldigt skönt att slippa fixa håret själv ;)



Fina mamma är med på modevisningen också, tkr on fick mkt finare kläder än mig :P hahah



Fina Antonia, hon har också skrynkelfria kläder ;)





Jag vill också gå i fina brudklänningar :'( Sofia är så fin i sin! :)



En till outfit, kommer dock bli några tillägg på den imorgon :P Kommer inte kännas lika Pretty women-aktigt då längre :P



Inga-Lill har en riktig Pretty women-outfit ;)



Snyggast tjejen på mässan! De är min hanamontana de! ;)



Tacolunch!

Imorn kör vi igen så kom och kolla :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0